Een chatgesprek verloopt synchroon: je staat in direct contact met elkaar, net zoals in een face-to-face of telefoongesprek. Doordat je elkaar echter niet ziet of hoort, is het risico op miscommunicatie groter. Hoe zorg je ervoor dat je blijft aansluiten bij de hulpvrager? Hoe krijg je voldoende zicht op de werkelijke vraag? En wat kun je doen om je gesprek doelgericht te laten verlopen?

Na de training zijn deelnemers in staat om:

Praktisch

  • Maximale groepsgrootte: 12 personen.
  • Duur: 2 dagen

Klanten

We hebben deze trainingen onder andere bij de volgende organisaties verzorgd:

Ambiq, Arkin, Accare, Blijfgroep, GGD Amsterdam, GGD Utrecht, Trimbos-Instituut, U-Centraal, Kentalis

Ervaringen

Enkele reacties van cursisten:

Meer informatie

Wilt u vrijblijvend meer informatie over wat wij op dit gebied voor uw organisatie kunnen betekenen en wilt u weten wat de kosten zijn, vul dan onderstaand formulier in of neem contact met ons op.