LET OP: Deze training wordt nu ook als basistraining online aangeboden, zie ONLINE BASISTRAINING BEELDBELLEN

Bij beeldbellen, ook wel videochat of videobellen  genaamd, zien en horen de deelnemers elkaar via het computer of telefoonscherm. Beeldbellen lijkt van alle hulpvormen het meest op een regulier face-to-face gesprek. Ondanks dat gebruikers elkaar kunnen horen en zien bij beeldbellen is het onmogelijk om alle non-verbale signalen op te pikken. Er zijn specifieke (online) gesprekstechnieken en behandelvaardigheden nodig om de gesprekken gestructureerd, effectief en prettig te laten verlopen.

Na de training zijn deelnemers in staat om:

  • Het gemis aan (non)verbale signalen te compenseren door de specifieke inzet van gesprekstechnieken
  • Eventuele miscommunicatie bij videobellen te voorkomen danwel op te lossen
  • Gestructureerd en methodisch online hulp te bieden volgens het 5-fasemodel.

Praktisch

  • Maximale groepsgrootte: 12 personen.
  • Duur: 1 dag

Klanten

We hebben deze training onder andere bij de volgende organisaties verzorgd:

Ambiq, Kentalis, U-Centraal

Meer informatie?

Wilt u vrijblijvend meer informatie over wat wij op dit gebied voor uw organisatie kunnen betekenen of wilt u weten wat de kosten zijn, vul dan onderstaand formulier in of neem contact met ons op.